Vi minner om årsmøtet i jubileumsåret 2024

Publisert: 8. februar 2024  av Gro-Helene

Vi minner om årsmøtet i Tyrifjord Golfklubb 15. februar kl. 19.00.Styret inviterer til årsmøte, denne gangen på ByLab i Fossveien i Hønefoss sentrum.

For de som ønsker å delta, men som ikke har mulighet til å møte opp fysisk, tilbyr vi å delta digitalt.

Den digitale tjenesten leveres av Norges Idrettsforbund, og strømmes via GoPlenum. Alle som deltar, både fysisk og digitalt, stemmer via Go Plenum. Det vil bli holdt et kurs i dette to dager i forveien av årsmøtet, den 13. februar klokken 18.00 på Teams.

Påmelding og registrering gjøres via GolfBox.

Dato: Torsdag 15. februar 2024 kl. 19.00, registrering fra kl 18.30

Sted: ByLab/Digitalt

Påmelding i Golfbox

Påmeldingsfrist: 12. februar 2024 kl. 12.00

Sakspapir: Sakspapirene blir lagt ut på innkallingen til årsmøtet på hjemmesiden og kan lastes ned derfra (se nederst på siden i nyheten, ligger som et pdf vedlegg). Sakspapirene blir tilgjengelig den 8. februar. Det blir også lagt noen få eksemplarer utenfor døren på klubbhuset.

Opplæring i GoPlenum og instruksjoner for stemmegiving blir gitt på Teams den 13. februar klokken 18.00. Påmeldte vil få en mail med innkalling til "Opplæring i GoPlenum for deltagere". Det er viktig å delta på opplæringen, men om du er forhindret vil alle få tilsendt opptak av dette på mail før årsmøtet.

NB! ALLE må logge inn på din egen pc eller telefon for å stemme på årsmøtet.

Vi ønsker alle våre medlemmer velkommen til møtet og til sesongen 2024!

Styret i Tyrifjord Golfklubb

ved / John-Magne Pedersen