Spennende nyheter for kafeen på klubbhuset!

Publisert: 12. januar 2024  av Gro-Helene

Endelig kan vi annonsere denne spennende nyheten, kafeen pÃ¥ klubbhuset har fÃ¥tt ny og energisk driver, Kavya Burla som stÃ¥r bak Avika i Hønefoss 👏

Vi kan med glede bekrefte at det nok en gang blir restaurantvirksomhet i golfklubbens klubbhus. Og denne gangen er det Kavya Burla, som står bak Avika i Hønefoss, som skal drive kafeen. En svært energisk dame, med et nydelig spisested i Hønefoss med de beste indiske retter.

Det har vært flere interessenter inne i bildet, etter at Kraft pizzeria bestemte seg for å avvikle driften på Storøya, men Kavya, som driver Avika, er ei dame med utrolig energi. Hun har stukket seg ut gjennom hele prosessen. Vi er veldig fornøyde med å få henne med på laget vårt.

Kavya vil ha et bredt utvalg av retter, kalde og varme, samt bakverk og det hjertet og smaksløkene måtte lyste. Vi gleder oss veldig til Kavya er på plass med sitt konsept!