Velkommen! Logg inn  eller  opprett en brukerkonto

Regnværsforsikring i juli

Publisert: 1. juli 2017  av Adm.

Hvis det regner 1mm eller mere i vannmåleren utenfor klubbhuset i løpet av proshopens åpningstider, gir vi deg en ny runde gratis!

Vannmåleren utenfor klubbhuset

Hvis du har betalt for 18 hull, og det regner 1mm eller mere i vannmåleren utenfor klubbhuset i løpet av proshopens åpningstider, gir vi deg en ny runde gratis!

Ta kontakt med pro shop når du kommer inn fra banen og få en personlig greenfee billett for bruk man-fre i juli måned.

Det regner aldri på golfbanen...sjekk vårt webcam...!

Visste du at Storøya har 32% mindre nedbør i året sammenliknet med Oslo? Kilde - Meteorologisk Institutt. Erfarne golfere vet at det er smart å sjekke vårt webcam på www.tygk.no....

Værmeldingen fra YR kl 08.26 på 2.7.2016

Værmeldingen fra vår TYGK webcam på www.tygk.no kl 10.15 på 2.7.16

Vilkår og betingelser
- Regnværsforsikring gjelder kun i proshopens åpningstider.
- Gjelder for betalende greenfee spillere som er registrert i e-klubben@Tyrifjord.
- Regnværsforsikring gjelder ikke i forbindelse med turneringer eller andre tilbud.

- Din personlig greenfee billett må brukes man-fre i juli måned.

Sparebank 1
Sundvollen Hotell